HONOR opent Nederlandse webshop

0

Het internationale smartphonemerk HONOR opent op woensdag 18 september een eigen webshop op hihonor.com/nl. De opening van de online winkel is in navolging van de
onthulling van HONOR’s nieuwe strategie voor zijn Internet of Things (IoT) Smart Home-experience waarmee het bedrijf toewijding toont om innovatieve technieken te creëren die consumenten helpen om hun leven makkelijker te maken. Het online aanbod zal in eerste instantie bestaan uit HONOR smartphones zoals de HONOR 20 serie en de nog te lanceren HONOR 9X. Daarnaast verkoopt het merk eigen accessoires zoals HONOR’s nieuwste premium fitnesstracker en smartband Band 5 die in Nederland exclusief te koop is op de webshop. De webshop biedt in de toekomst ook smart homeproducten van partners aan onder. HONOR verwacht in 2020 via de webshop de onlangs gelanceerde HONOR Vision
smart TV te verkopen aan de Nederlandse consument. Deze slimme televisie wordt het nieuwe control management systeem waaruit andere elektronische apparaten aangestuurd kunnen worden en waarvandaan informatie gedeeld kan worden.

HONOR’s Nieuwe IoT Strategie zichtbaar op webshop
In een poging om een meer verbonden en intelligente wereld te creëren voor consumenten, heeft HONOR zijn IoT-strategie uiteengezet. Het wordt “1+8+N” genoemd, en dit staat voor één HONOR Smartphone, acht HONOR apparaat-catgegorieën en een breed scala aan bijbehorende producten van HONOR partners. Deze strategie zal op de Nederlandse webshop worden gehanteerd. De webshop biedt in eerste instantie alle beschikbare HONOR smartphones aan en een aantal HONOR accessoires en zal in de toekomst de 1+8+N strategie verder uitrollen.

“HONOR is een tech merk dat geliefd is over de hele wereld en we streven ernaar om hét tech-chic merk te blijven dat mensen in staat stelt om hun passies te volgen,” zegt George Zhao, Directeur van HONOR. “Gewapend met de beste software en hardware, staat HONOR in een goede positie om een breed scala aan innovative producten te onwikkelen, waaronder smartphones en smart home-apparaten, voor onze consumenten en voor mensen uit verschillende gemeenschappen. We zijn op weg om deze visie samen met onze consumenten re realiseren.”