NETIS SYSTEMS verhoogt serviceniveaus voor Europese klanten

0

NETIS SYSTEMS, de wereldwijde leverancier van netwerkproducten en oplossingen, lanceert zijn eigen helpdeskservices binnen Europa. Vanaf nu kunnen alle Europese NETIS-distributeurs en -resellers vertrouwen op lokale ondersteuning en up-to-date after sales-services, geleverd door NETIS-experts. Klanten kunnen gratis support verkrijgen door te bellen met 00800-63847787[1] of door gebruik te maken van de supportsectie op www.netis-systems.com.

“Dit is een belangrijke stap in het optimaliseren van onze customer-service in Europa”, zegt Sjors Hendriks, Managing Director Europe van NETIS SYSTEMS. “Wij richten ons sterk op het leveren van best-in-class producten, in combinatie met optimale service. Door het bieden van een gratis telefoonnummer kunnen klanten ons gemakkelijk bereiken en rekenen op snelle en effectieve probleemoplossing. Wij zijn ervan overtuigd dat dit hogere niveau van technische ondersteuning ons zal helpen bij het verder versterken van de positie van NETIS in Europa.”

[1] 800-400 933 voor Roemenië

DELEN